Skip to main content

 


Waarom werken bij het CIM?

Het CIM is eerst en vooral een dynamisch team van jonge en gemotiveerde specialisten met als missie het organiseren van studies over het mediabereik en het gedrag van mediagebruikers in België.

Het CIM werd meer dan 50 jaar geleden opgericht en is een solide organisatie die haar werknemers de mogelijkheid geeft om in een aangename omgeving te werken, met tot 50% van de tijd thuiswerken. Het CIM biedt zijn medewerkers ook de mogelijkheid om de mediawereld te leren kennen en is daarom een goede springplank voor interne en externe ontwikkeling.

De rol van het CIM is uniek in België, maar wij maken deel uit van een grote familie van sectorverenigingen die zich bezighouden met het meten van media in heel Europa.

Vacatures

Het CIM is regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers. Meestal is het een (Assistant) Project Manager die verantwoordelijk is voor het goede verloop van de lopende studies of van nieuwe projecten. De ideale kandidaat is nieuwsgierig, heeft een passie voor media en onderzoek, en is enthousiast om deel uit te maken van een team van jonge professionals.

Iets voor jou? Kijk in het vakje ”Onze vacatures” voor de huidige vacatures. Of stuur jouw CV en een motivatiebrief naar job@cim.be

Stages

Ben je student communicatie, economie, marketing, sociologie of psychologie en zit je in het 3de jaar of verder van je opleiding? Het CIM biedt elk academisch jaar 2 stages van ten minste 12 weken aan. Afhankelijk van de behoeften van het moment krijg je de mogelijkheid om mee te werken aan één of twee studies. Als je dat wenst, en als de planning het toelaat, kunnen we ook een mini-onderzoeksopdracht ontwikkelen als onderdeel van jouw eindwerk.

Interesse? Lees dan hier de algemene beschrijving van een stage bij het CIM en stuur je sollicitatie naar info@cim.be