Skip to main content

Total Video Advertising of ToVA is een tool voor videoreclame-planning.


Ontdek ToVA door de ogen van de markt


Hoe meten agentschappen en adverteerders vandaag écht het effect van hun videocampagnes, zowel on als offline? 

Dat doen ze met ToVA, het referentie-instrument van het CIM.
Dankzij de Total Video Advertising-planner, krijgen ze een helder totaalbeeld van hun bereik en impact– over alle schermen heen.

In deze videoreeks delen topprofessionals uit media-agencies en publishers hun ervaringen. Zij vertellen waarom ToVA voor hen onmisbaar is geworden in hun dagelijkse werk: van het vergelijken van tv en online, tot het onderbouwen van ROI en het scherper sturen van videocampagnes.

Laurence Hellinckx, AV operation Excellence Omnicom Media Group: 

“Is extra targeting de moeite waard in OLV?"


Hanne Henkens, Media Consultant ZIGT Media:

 “Hoe vind je de balans tussen TV en online video voor specifieke doelgroepen?” 


Laurie Tchaoussoglou, Senior Video Expert Wavemaker:

 “Hoe beheer je de verdeling tussen TV en online video?” 


Charlotte Van der Stappen, Market Intelligence Ads & Data:

 “Heeft connected TV een impact op het lineair tv-bereik?” 


Robin Florin, Media Director CIM:

 “Hoe vergelijk je TV-GRP’s met online impressies?” 

 

Laat je inspireren door hun verhalen en ontdek hoe zij ToVA inzetten om marketingbeslissingen en mediaplannen slimmer, sneller en sterker te maken.