Tijdens de jaarlijkse State of the Union van het CIM en de Raad voor Reclame kwamen toonaangevende stemmen uit de Belgische media- en reclamesector samen om hun inzichten te delen over de uitdagingen en kansen die onze sector vormgeven. Van datagedreven bereiksmeting tot de kracht van lokale creativiteit, van AI en innovatie tot de cruciale rol van samenwerking en zelfregulering - deze interviews en panelmomenten vatten de ideeën samen die de volgende fase van ons ecosysteem zullen bepalen.
We zijn trots om een reeks korte videofragmenten ("State clips") te delen, met CEO’s, experts en opinieleiders die laten zien hoe media, reclame en technologie samen kunnen floreren in een snel veranderende markt.
Ontdek alle korte video’s, thematisch gebundeld.
Reeds beschikbaar:
De andere thema's volgen in de komende dagen:
- THRIVING IN A CHANGING MARKET
- THE IMPACT OF LOCAL MEDIA AND ADVERTISING
- COLLABORATION AS GAME CHANGER
- THE ROLE OF REGULATORS AND POLICY MAKERS IN ADVERTISING AND MEDIA
- INSIGHTS IN AI AND OTHER NEW TECH SOLUTIONS
- FINAL CONCLUSIONS
Lees ook het volledige verslag van de State of the Union 2025