Strategisch Comité
Het nieuwe Strategisch Comité Consumer Insight (vroeger Strategisch Comité CrossMedia) is verantwoordelijk voor de Target Group Monitor (TGM), de Consumer Decision Journey (CDJ) en de Establishment Survey (ES). Hierna vindt u de samenstelling:
Naam | Firma |
Leen Schramme |
Wavemaker |
Veerle Colin | JC Decaux |
Yelena de Vuyst | MMS Communications Belgium |
David Lecouvet | Mediabrands |
Bart Moeykens | DPG Media |
Vanessa Sanctorum | Havas Media |
Linda Scheerlinck | Roularta Media Group |
Corinne Verstraete | MediaCom |
Het nieuwe Strategisch Comité XMedia vervangt het vroeger SC Digitaal. Het is niet alleen verantwoordelijk voor de internetstudie maar ook voor alle andere cross-mediale onderwerpen en vragen binnen het CIM (b.v. cross media contact vergelijkingen, single source meting...). Het is als volgt samengesteld :
Naam | Firma |
David Lecouvet Stéphanie Radochitzki |
Mediabrands |
Michaël Bassanello | Nationale Loterij |
Philippe Degueldre | Pebble Media |
Gert Delgouffe | Publifer |
Jean-Michel Depasse | Mindshare |
Isabelle Indekeu | Space |
Zaki Lahbib | UBA |
Trui Lanckriet | Mediahuis |
Marco Marini | IP Belgium |
Sandrine Penninckx | RMB |
Tim Van Doorslaer | DPG Media |
Coralie Vrancken | Rossel & Cie |
Yves Wémers | BNP Paribas Fortis |
Anny Wuyts | VAR |