Home » CrossMedia

Strategisch Comité

Het nieuwe Strategisch Comité Consumer Insight (vroeger Strategisch Comité CrossMedia) is verantwoordelijk voor de Target Group Monitor (TGM), de Consumer Decision Journey (CDJ) en de Establishment Survey (ES). Hierna vindt u de samenstelling:

Naam Firma
Leen Schramme

Wavemaker

Veerle Colin JC Decaux
David Lecouvet Mediabrands
Bart Moeykens DPG Media
Sofie Rutgeerts SBS Belgium
Vanessa Sanctorum Havas Media
Linda Scheerlinck Roularta Media Group
Wim Vermeulen Dentsu Aegis Network Belgium
Corinne Verstraete MediaCom

 

Het nieuwe Strategisch Comité XMedia vervangt het vroeger SC Digitaal. Het is niet alleen verantwoordelijk voor de internetstudie maar ook voor alle andere cross-mediale onderwerpen en vragen binnen het CIM (b.v. cross media contact vergelijkingen, single source meting...). Het is als volgt samengesteld :

Naam Firma

David Lecouvet

Stéphanie Radochitzki

Mediabrands

Michaël Bassanello Nationale Loterij
Philippe Degueldre Pebble Media
Gert Delgouffe Publifer
Jean-Michel Depasse Mindshare
Isabelle Indekeu Space
Zaki Lahbib UBA
Trui Lanckriet Mediahuis
Marco Marini IP Belgium
Sandrine Penninckx RMB
Sofie Rutgeerts SBS Belgium
Tim Van Doorslaer DPG Media
Coralie Vrancken Rossel & Cie
Anny Wuyts VAR
Yves Wémers BNP Paribas Fortis